Opgelost: Foutmelding de doorgegeven vragenlijst is niet consistent
7 mei 2024, 15.00 uur
Maandag 6 mei 2024 is er om 17.00 kort onderhoud geweest om deze foutmelding op te lossen. Hierdoor is deze foutmelding opgelost. Initiatiefnemers die de onderstaande foutmelding kregen, kunnen het verzoek opnieuw indienen in Mijn Omgevingsloket:
'Uw onderstaand verzoek is niet ingediend doordat niet alle antwoorden juist zijn. Controleer uw antwoorden en bijlagen. Ga hiervoor naar uw opgeslagen project in ‘Mijn Omgevingsloket’.
Titel: De doorgegeven vragenlijst is niet consistent.’
Initiatiefnemers die hun aanvraag, melding of informatieplicht al op een andere manier hadden ingediend, hoeven niets meer te doen.
2 mei 2024, 14.00 uur
Naar verwachting is dit vanaf dinsdag 7 mei opgelost.
2 mei 2024, 10.00 uur
Er wordt nog gewerkt aan een oplossing voor dit probleem. Wij informeren u op deze pagina als er meer bekend is.
29 april 2024, 11.00 uur
Bij het indienen van een aanvraag of aanvulling kunnen initiatiefnemers een foutmelding krijgen: 'Uw onderstaand verzoek is niet ingediend doordat niet alle antwoorden juist zijn. Controleer uw antwoorden en bijlagen. Ga hiervoor naar uw opgeslagen project in ‘Mijn Omgevingsloket’.
Titel:
De doorgegeven vragenlijst is niet consistent.’
Deze foutmelding kan meerdere oorzaken hebben. Deze oorzaken worden onderzocht, maar er is nog geen oplossing gevonden. Het is vaak niet mogelijk om de aanvraag of melding in te dienen. Geef deze foutmelding daarom door aan het informatiepunt Leefomgeving. Voeg een printscreen van de foutmelding toe met details en geef aan welke locatie en activiteit u heeft gekozen.
Soms is het mogelijk om toch de aanvraag in te dienen door deze opnieuw aan te maken in een nieuw project en daarna in te dienen. U kunt dit proberen als workaround. We houden u op de hoogte van de voortgang. Excuses voor het ongemak.