Klachten over de dienstverlening van het IPLO
Het Informatiepunt Leefomgeving (IPLO) doet er alles aan om klanten die de website bezoeken of vragen stellen aan de helpdesk, goed van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.
Als we uw klacht ontvangen hebben, nemen we binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op. We bespreken de klacht dan met u en kijken samen of er een oplossing is.
Hoe dient u een klacht in over de dienstverlening van IPLO?
U kunt uw klacht doorgeven via het klachtenformulier. Wilt u liever telefonisch contact? Bel ons dan op 088 797 07 90 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur).
Waarover kunt u geen klacht indienen?
U kunt geen klachten indienen over:
- tijdelijke storingen van het DSO. Deze kunt u melden via het webformulier voor DSO-storingen.
- lokale (hinder)situaties. Hiervoor kunt u bij uw gemeente of omgevingsdienst terecht.
- nog niet vastgestelde wet- en regelgeving, bijvoorbeeld over internetconsultaties. Reacties hierop lopen via https://www.internetconsultatie.nl/.
Heeft u een vraag?
Als u een (inhoudelijke) vraag hebt over de Omgevingswet of het IPLO, dan kunt u gebruikmaken van ons algemene contactformulier.