Veelgestelde vragen over eHerkenning en het LAVS
De helpdeks kan de projecten van de vorige bedrijven overzetten naar het nieuwe bedrijf. U kunt contact opnemen met de helpdesk via het Vragenformulier. Als u dat heeft gedaan, kunt u met de nieuwe eHerkenning de oude projecten benaderen en nieuwe projecten invoeren.
De helpdesk kan de projecten van het vorige bedrijf overzetten naar het nieuwe bedrijf. U kunt contact opnemen met de helpdesk via het Vragenformulier. Als u dat heeft gedaan, kunt u met de nieuwe eHerkenning de oude projecten benaderen en nieuwe projecten invoeren.
Er wordt vanuit één eHerkenning gewerkt, dus is het niet mogelijk om de collega een andere rol te geven. Dit kan wel als iedere collega een eigen eHerkenning heeft.
Het kan zijn dat uw eHerkenningaccount is verlopen en daardoor is geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met uw eHerkenningleverancier.
Log in met uw nieuwe account en vul alle velden in. Neem contact op met de helpdesk. Zij kunnen uw bezit machtigingen en projecten 'omzetten' naar uw nieuwe account.
De helpdesk LAVS kan projecten, bezit en machtigingen die bij het oude eHerkenningaccount horen, omzetten naar het nieuwe eHerkenningaccount. Neem hiervoor contact op met de helpdesk via het Vragenformulier – hierin omschrijft u uw verzoek.
Een eHerkenningaccount is een persoonlijk account. Of u dit eHerkenningaccount mag delen, staat in de voorwaarden van uw eHerkenningaccount-aanbieder. Hierover kan de helpdesk LAVS verder geen uitspraak doen.