Ga naar de inhoud
Direct naar
  • Contact
  • Stel uw vraag
Informatiepunt Leefomgeving
Zoeken in deze site
  1. Home ›
  2. Thema's ›
  3. Asbest ›
  4. LAVS ›
  5. Veelgestelde vragen ›
  6. eHerkenning
  • Home
  • Actueel
  • Regelgeving
  • Thema's
  • Digitaal stelsel
  • Contact
  • Contact
  • Stel uw vraag

Veelgestelde vragen over eHerkenning en het LAVS

Wij zijn gefuseerd en hebben een nieuwe eHerkenning. Nu zie ik mijn projecten niet meer. Wat nu?

De helpdeks kan de projecten van de vorige bedrijven overzetten naar het nieuwe bedrijf. U kunt contact opnemen met de helpdesk via het Vragenformulier. Als u dat heeft gedaan, kunt u met de nieuwe eHerkenning de oude projecten benaderen en nieuwe projecten invoeren.

Onze bedrijfsvorm is veranderd en we hebben een nieuwe eHerkenning. Nu zie ik mijn projecten niet meer. Wat nu?

De helpdesk kan de projecten van het vorige bedrijf overzetten naar het nieuwe bedrijf. U kunt contact opnemen met de helpdesk via het Vragenformulier. Als u dat heeft gedaan, kunt u met de nieuwe eHerkenning de oude projecten benaderen en nieuwe projecten invoeren.

Mijn collega en ik werken samen met één eHerkenning, hoe kan ik mijn collega een andere rol geven?

Er wordt vanuit één eHerkenning gewerkt, dus is het niet mogelijk om de collega een andere rol te geven. Dit kan wel als iedere collega een eigen eHerkenning heeft.

Ik krijg een melding dat mijn eHerkenningaccount is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat uw eHerkenningaccount is verlopen en daardoor is geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met uw eHerkenningleverancier.

Wij hebben ons eHerkenningaccount geüpdatet en moesten ons opnieuw aanmelden in het LAVS. Nu zien wij onze ‘oude’ projecten niet meer. Wat moet ik doen?

Log in met uw nieuwe account en vul alle velden in. Neem contact op met de helpdesk. Zij kunnen uw bezit machtigingen en projecten 'omzetten' naar uw nieuwe account.

Wij hebben een nieuwe eHerkenning. Nu zie ik mijn projecten niet meer. Wat nu?

De helpdesk LAVS kan projecten, bezit en machtigingen die bij het oude eHerkenningaccount horen, omzetten naar het nieuwe eHerkenningaccount. Neem hiervoor contact op met de helpdesk via het Vragenformulier – hierin omschrijft u uw verzoek.

Mogen meerdere personen van 1 eHerkenningaccount gebruikmaken?

Een eHerkenningaccount is een persoonlijk account. Of u dit eHerkenningaccount mag delen, staat in de voorwaarden van uw eHerkenningaccount-aanbieder. Hierover kan de helpdesk LAVS verder geen uitspraak doen.




Vraag het onze experts!

Heeft u beroepsmatig te maken met regelgeving over de leefomgeving, de Omgevingswet of het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO)? Hierover kunt u vragen stellen aan onze helpdesk. Wilt u als inwoner meer weten over deze onderwerpen? Neem dan contact op met uw gemeente.

Stel uw vraag

IPLO geeft informatie en beantwoordt vragen

Het Informatiepunt Leefomgeving (IPLO) is het kenniscentrum van de overheid dat uitleg geeft over de Omgevingswet, het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO) en de regelgeving voor de leefomgeving. Onze experts geven via de IPLO-website en de helpdesk antwoord op vragen. IPLO maakt deel uit van het interbestuurlijke programma Aan de slag met de Omgevingswet. Meer informatie vindt u op onze pagina Over IPLO.

Service

  • Over IPLO
  • Abonneren
  • Contact
  • Archief
  • Omgevingswet op LinkedIn

Over deze site

  • Verantwoording
  • Toegankelijkheid
  • Privacyverklaring
  • Cookies
  • Kwetsbaarheid melden
Rijksoverheid
UvW - Unie van Waterschappen
VNG - Vereniging van Nederlandse Gemeenten
Interprovinciaal overleg - IPO