Veelgestelde vragen over eHerkenning en het LAVS
De helpdesk kan de projecten van de vorige bedrijven overzetten naar het nieuwe bedrijf. U kunt contact opnemen met de helpdesk via het Vragenformulier. Als u dat heeft gedaan, kunt u met de nieuwe eHerkenning de oude projecten benaderen en nieuwe projecten invoeren. Lees eerst onze pagina over eHerkenning en inloggen in LAVS.
De helpdesk kan de projecten van het vorige bedrijf overzetten naar het nieuwe bedrijf. U kunt contact opnemen met de helpdesk via het Vragenformulier. Als u dat heeft gedaan, kunt u met de nieuwe eHerkenning de oude projecten benaderen en nieuwe projecten invoeren. Lees, voordat u contact opneemt, eerst onze pagina over eHerkenning en inloggen in LAVS.
Er wordt vanuit één eHerkenning gewerkt, dus is het niet mogelijk om de collega een andere rol te geven. Dit kan wel als iedere collega een eigen eHerkenning heeft.
Het kan zijn dat uw eHerkenningaccount is verlopen en daardoor is geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met uw eHerkenningleverancier. Lees ook onze pagina over eHerkenning en inloggen in het LAVS.
Lees eerst onze pagina over eHerkenning en inloggen in het LAVS.Log in met uw nieuwe account en vul alle velden in. Neem vervolgens contact op met de helpdesk. Zij kunnen uw bezit, machtigingen op een bezit en projecten 'omzetten' naar uw nieuwe account.
Lees eerst onze pagina eHerkenning en inloggen in LAVS. De helpdesk LAVS kan projecten, bezit en machtigingen die bij het oude eHerkenningaccount horen, omzetten naar het nieuwe eHerkenningaccount. Neem hiervoor contact op met de helpdesk via het Vragenformulier en omschrijf daar uw verzoek.
eHerkenning is persoonsgebonden: medewerkers van een organisatie die met het LAVS gaan werken, moeten ieder een eigen eHerkenningmiddel hebben. U mag uw eHerkenningmiddel niet overdragen aan iemand anders of uw inloggegevens met iemand anders delen. Lees ook onze pagina eHerkenning en inloggen in het LAVS.